Wednesday, May 30, 2012

Travian id7


Asslamaualaikum….
Hye pembaca terutamanya Travianers sekalian…(maaf orang indo jika ga faham bahasanya…ini bahasa Malaysia rojak..means,not formal…bahasa santai-santai aja..)
Ini kisah aku main travian server indon…travian id7…
Dah lame dah abes tapi baru masukkan dalam blog sebab..
Bukan ade permintaan pon..
And,…server ni agak sedih sebab aku dikhianati…
Aku dituduh mengkhianat member menyerang WW utama Bagong menggunakan id orang lain dan aku diserang kaw2 punye…

Server ni ramai juga yang main,dan ade 4 kuasa besar…heaven,ULTIMATE,gsc/gsx,300….pertengahan server,artefak keluar,ULTIMATE dominasi..tapi heavens yang bertukar jadi team KP (komplot penjahat) hasil gabungan dengan gsc/gsx telah curi arte ULTIMATE dan menghancurkan capital sorang2…sekarang,ULTIMATE umpama desa terbiar untuk jadi ‘farm’…
Kemudian,300 jadi mangsa….WW 300 Cuma 1 je dan x boleh hidop..aku (super_albub) juga ada WW…fake WW aje…tu pon kne serang kaw2 akibat dituduh khianat member…xpe lah..aku pon malas nk main dah…permainan berakhir dengan Bagong dari KP juga memenangi server yg dah kian tiada musuh..malas cerita panjang,ini gambar2nye..

Akhri server….pop aku jatuh sebab 2 kampung hilang..dari rank 13 jadi 32..





Tentang artefak plak…


Gamba atas ni aku cif arte mata helang besaar (Eagles eye/Telik sendi)..




Ni la arte last aku ade..3 arte..hehehehe…iaitu mata helang besar (cif kampung arte),building plan(serang natar),artefak bodoh tu(cilok orang punye)…


Tentang WW plak…sedih je..


atas ni Serangan kedua..


Maaf,xde pic WW aku sampai level 49 dah sebab aku pon x sangke diorang nk bantai aku sampai pop WW village aku pon drop…dekat nk 10 orang serang aku..sume bawak hampir 100k troop..


Id : super_albub
Pass: lahanat
Thanks to ally2 yg memang owesome terutama KP fam…tidak lupa juga team JRM dan bekas kuasa besar,Heaven yg dikendali oleh Heroes Might team..(fb:Ara Kadarnya)..
Thanks…..aku ni masih baru dalam arena travian…bye..

No comments:

Post a Comment